Yurtta Sevgi Dünya'da Sevgi...

30 Haziran 2022 Perşembe

Obsedörler, Şeytaniler ve Onların Yok Edilmesinin Gerekliliği Konusunda Felsefi Bir Açıklama

Obsedörler, Şeytaniler ve Onların Yok Edilmesinin Gerekliliği Konusunda Felsefi Bir Açıklama

Yok Olma Hali Yaşayan ve Tüm Yaratılışın Başına Musallat Olmuş Olan Obsedörler, Şeytaniler ve Yok Edilmelerinin Gereklilikleri

Obsesyonun nasıl bir alçaklık durumu olduğunu bilen Vil Solivyes, varlıksal alanı ve içeriğindeki bütün oluşumlar, obsedörlerin bir yok olma halinin yolcusu olduklarını bilmektedir ve onların var olma özelliklerinin yok olduğunu ve yok olan bu var olma özelliklerinin zaten onları bir yok etme girişiminde bulunduğunu ancak onların bitmek bilmeyen kötü bilgilere olan yakınlığı, ilgisi, bir bütün olma halinden kaynaklanan uygulama hali yüzünden yok olmuş olan var olma özelliklerini başkalarının enerjileri ile, bilgileri ile, tecrübeleri ile doldurmaya çalışmaktadırlar ancak belirli bir süre sonra yine bu durumu kabul etmeyen ve onlarla ilgili gerçekleri bilerek bu gerçeklerin var olma haline ters olması kaynaklı özelliğin kendisini yok etme durumuna geçmesine de aldırış etmeyerek, kendi merkez alanlarında kendilerini yiyip bitiren şeylerin ne olduğuna hiç aldırış bile etmeden, sürekli bir içsel tükenme halinde olan bu yok olma hali yaşayan obsedörler, ne ne yaptıklarının tam olarak farkındalar, ne kullandıkları bilgi ve tecrübeler kendilerine ait, nede onları bu durumdan kurtarabilecek bir yolun yolcusular, kendisini yok etmeye başlamış olan var olma özelliklerinin içerisinde onun var olmasını kanıtlayan hiç bir varlıksal özellik, bilgi ve tecrübe kalmamıştır ve bu duruma gelen varlık yok olmak zorundadır, çünkü kendi varlığını kanıtlayan bir şey kalmamıştır ve kendi olarak kaldığı şeyin kendisi olduğunu sanmasına neden olan kötü bilgilerin içerisinde, kötü bilgilerin etkileme isteği, aktif olmak ile ilgili bir oluşuma fırsat bulmaları ve bunu umursamadan yaşamaları durumu belki de, ve bu şekilde binbir tahminin bu sırada oluşturulabilmesi sonrasında yok olmuş olan bir varlığın kötü bilgilerin elinde oyuncak olması ve artık varlığın bilgileri yönetmesi durumunun değil, kötü bilgilerin varlığı kullanması ve dilediğini yaptırması olayına şahit olarak varlıksal hiç bir özelliğin kalmadığı tamamen yok etmek, zarar vermek, ziyan etmek şeklinde Vil Solivyes varlıksal alanında yasaklanmış bütün eylemlerin yasal olması durumunu normalleştirmiş yaşam tarzları ile, sürekli onları yok etmeye çalışan yok olma hali özelliği olmuş olan var olma özelliklerinin kendilerini yok etmemesi için kendilerine enerjiler, bilgiler, oluşumlar bularak ve bunun için kötü ve anlamsız, saçma bilgilerin oyuncağı olarak kendisini amaçsızca obsedör olmaya adamışların yüzünden var olma hali yaşayan bir çok varlık onların saldırılarına maruz kalmaktadır..

Ve bu durum milyon yıllardır süregelen bir felsefi düşünsel birlikler bile oluşturduğu için artık yok olma özellikleri tarafından tüketilen obsedörler bir çok varlık obsede etmiş, onların bütün oluşumlarını çalmış, bunlarla senelerce idare etmiş ve kasasını bu konuda çok doldurarak kendisini çevrede obsedör olmayan, iyi bir varlık gibi, sanki var olma özelliğinin içerisindeki bilgi ve tecrübelerin gerçek sahibi gibi kendi olumsuz ve karanlık geçmişini de unutmuş bir halde ve kendisinde hiç bir hata bulmadan, bunları normal sayan, ama obsedör olduğunu gizlemekten vazgeçmeyen bu gibi obsedörlerde kimi varlıkları yanılgıya sokabilirler nitekim onların kasaları, erzak alanları doludur ve böyle görünmelerinin sebebi budur. Belirli bir süre enerji dışarıdan almasa o obsedör gibi görünmeyenler çok kısa zaman sonra diğer kötü bilgileri dışa yansıtan ve bu bilgileri yaşayanlar gibi çaresiz ve basit görünürdü. Bu yüzden kısım kısım sanılan obsedörler aslında aynı içle yaşamak zorundalar ve onlar yok olmak ile ilgili olarak çevrelerini şekillendireceklerdir. Hiç bir şekilde yok edilmeyi mümkün kılmayan var olma özellikleri bile varlığın kendisini yok etmek isterken onu yok etmek gibi bir fırsatı bulabilen bizler için bu durum kesinlikle çevreye yapılan, yaratılışa yapılan bir iyilik şeklinde, obsede ettiği masumları da hatırlayınca, kötü bilgilerin ele geçirdiği varlığın, kötü varlığın ürettiği kötü bilgilerin bileşkesinden oluşan bu topluluklara karşı durarak, içeriğindeki saçmalıkları, anlamsızlıkları, iticilikleri yok olmak eylemi, ki onlar için bu erdem olmalı ancak en iyi şekilde kapatabilir, sonlandırabilir. 

Bu gibi obsedör varlık ve bilgileri yok etmek, elinde bu imkanı olan bütün varlıklar için yaratılış hakkında yaptığı yardım anlamına gelmektedir. Onlar yok olmaları gerektiğinin farkında olmayan ve kendilerinin de aslında bunu istediğini anlayamayan, yok olurken bile aslında bu hallerinden daha da rahat bir duruma kavuşan, olmaması gereken bir duruma gelmiş, bulunma özelliklerini iyi değerlendirememiş, etrafa çok büyük acılar yaşatmış, suçlu ötesi, kötü bilginin kendisi olarak kesinlikle yok edilmeye mahkum bir son onları beklemektedir ve kalmaları sadece süreyi uzatır ve daha çok masum olanlar tuzağına düşer. 

Bizlerden tamamen ayrı bir yaşamsal hal yaşayan bu varlıklar, her konuda bizimle farklı şekilde yapılanmışlardır ve bu yapılanma sayesinde birbirimizi anlamamız ve nedenlerimizi bilebilmemiz mümkün gibi görünmez. Bizleri tamamen kendileri gibi yok etmeye amaçlanmış obsedör varlıkları bizlerde bizimle ilgili oldukları zaman düşünmeden, beklemeden, kesinlikle bir iletişim bile söz konusu olmadan ve çok büyük bir mutlulukla yok ederiz. Bu kesinlikle bir varlığı yok etmek eylemi anlamına gelmeyen sanki yaratılışın içindeki hastalık kapmış bir alanı yok etmek gibi bir durumdur ve bu hastalığın gitmesi ile çevresindekilerin hastalık kapmaması, o yerin iyileşmesi, hastalığın yapısal bozukluğu ile bulunmasının anlamsızlığı ve boşa geçen zamanı, tüm bunlar ve daha niceleri bu yok etme eylemini erdem yapan konular olurlar. Bu bilgi bu konuda gereken zamanlarda açıklamalarını yaparak çalışır.